:: TETAMU KESAYANGAN ::

Sunday 11 December 2011

1st GiveAway Lily Butterfly by Miss Wandalaara

assalamualaikum...huhuhu dah lama tak hupdate kebizian yang sangat melampau minggu ini...SABTU [10 DIS 11] join KL FOOD CHALLENGE , tp nnt akn diceritakan dengan lebih lanjut sbb gambarnya belum ada lagi...tgh tunggu my sahabat YY menghupdate....[tq invite aku join ]

disebabkan hari ni majoriti pegawai2 aku takde kat opis so kesempatan yang ada ni aku blogwalking tgk entry2 yang menarik...so terjatuh chinta dengan entry YY tentang satu GA....aku ni bukan pandai sgt tp nk try jugak mana tau ada luck kan...aku je tak tau lg bila nk buat GA...hurm kena cari sponsor nih.... ok jom tgk GA ape yang aku nak join ni...



:: TAG ::

TARIKH TUTUP :: 8 JANUARI 2012
JOM KITA SUPPORT ::1ST GA MISS WANDALAARA

2 comments: