:: TETAMU KESAYANGAN ::

Monday 21 November 2011

:: SALAM TAKZIAH ::

assalamualaikum...

hari ni byk pulak idea yang datang jadi jangan buang masa jom aku nak share sket....ok tgk gmbr kat bawah ni .....


Melihat kan gambar ini terbit rasa simpati...info yang aku dapat katanya kedua-dua mereka telah meninggal dunia...jika benar Salam Takziah kepada keluarga mangsa...namun apa yang menyedihkan cara dan tempat mereka menemui ajal...apepun aku bukan org yang layak untuk memberi sebarang komen...sudah sampai masa tidak kira dimana atau bila ajal tetap sampai tepat pada waktunya...

Gambar ini aku dapat dari mukabuku seorang sahabat, tapi yang menyedihkan aku adalah komen2 yang diberikan sangat2 mengecewakan...kita bertanding bukan bergaduh kita bersukan bukan berperang...ape perlunya kata2 kesat dan penghinaan , kata2 sindiran dan maki...ape gunanya ???? Hati rasa marah dan kecewa, kita serumpun dan sesama ISLAM, benar banyak provokasi yang dilakukan oleh mereka namun jika kita bertindak sebagai orang yang sangat profesional , integriti dan kredibiliti kita akan dipandang lebih tinggi oleh orang lain...tak perlu kita membalas bercakaran sesama sendiri kerana akhirnya MARUAH KITA TERCALAR ...MARTABAT kita menjadi rendah...jadilah orang yang dihormati walaupun kita bukan sesiapa...cuma kena ingat kita RAKYAT MALAYSIA yang majoritinya beragama ISLAM !!!!


No comments:

Post a Comment