:: TETAMU KESAYANGAN ::

Wednesday 9 May 2012

:: citer sini abis sini la eh ::

assalamualaikum....hopefully korang semua sihat...aku alhamdulillah doakan yang terbaik sahaja...

1st off all aku nak ucap terima kasih kepada sahabat aku a.k.a rakan sebangunan tempat aku kerja a.k.a rakan blogger aku iaitu yana yassin sbb invite aku untuk mengahadiri majlis sidang media dan pra tonton filem MAN SEWEL semalam di E Curve Damansara.






Trailer Man Sewel Datang KL ::




al kisah aku tak pernah pun pg preview ape2 filem pun sebelum ni..Tapi ni kira pertama kali la merasai event sebegini. Aku pg dengan sahabat aku SITI KHADIJAH , bergerak dari ofis dan sampai je kitorang berSUBWAY dulu. Kebetulan member aku siti tu dia addict dengan SUBWAY siap ada kupon lagi.





Inilah gambar yang disnap sebelum dan semasa makan...klu korang nak tgk gambar lain boleh ke SINI... have great time great fun dengan kawan2 baru... Untuk merilexkan minda pergilah tengok cerita ni...sokong filem NEGARA dan berikan komen membina...


ok sekadar itu dulu...bye...

4 comments:

  1. perghh.. best nye dapat jadi antara orang yang terawal menonton filem ni :)

    ReplyDelete
  2. Maceh tu pun kawan titew yg ajak... :)

    ReplyDelete
  3. awk yg share untung dgn titew...tq ye

    ReplyDelete