:: TETAMU KESAYANGAN ::

Monday, 14 November 2011

:: IMPIAN ::

assalamualaikum...selamat sejahtera....

IMPIAN....korang ada impian ??? mesti ada kan....dah tercapai ke semua ? klu dah aku nk ucap SYABAS!!! aku ?? masih ada yang belum [ mode :: tiba2 jadi sedih ]

ada impian yang paling besar belum tertunai dan tak tau bila akn tertunai... [ sedang tahan airmata ]... nak share dengan korang semua tapi rasanya aku belum bersedia... 28 NOV ni bday aku yang ke T____________________T hahaha korang tekalah ye....dan sepatutnya pada tarikh tu aku dah capai impian aku tapi ALLAH lebih mengetahui segala yang terbaik buat aku....ape pun aku tetap berharap IMPIAN yang satu itu akan tertunai biar pun lambat aku tetap terus menunggu....[ AISHITERU lah pulak ]...

Impian yang lain2 alhamdulillah ada yang dah tercapai....

ok jumpa next entry k...

2 comments:

  1. T___________T opssssss...apakah ??? kurang tepat jawapan tu... =p

    ReplyDelete