:: TETAMU KESAYANGAN ::

Wednesday 13 July 2011

:: MINOR OPERATION ::

ari ni mcm tak de topik nk share tapi tetiba je bila terpandang gmbr yg di tag oleh ayah aku rasa cam nk share la ngan korang sumer...

5 JULAI 2011 jam 9.30pagi adik aku a.k.a MAT admit di HOSPITAL PANTAI BANGSAR untuk satu minor operation due to LIGAMEN INJURY...dia sakit dah lama dah..klu sports person taula sbb injury ni biasa pada mereka tp bg keluarga aku ini pertama kali la adik beradik aku jalani pembedahan walaupun MINOR...aku pun nebes gak sebenarnya...oklah sambung cite...

tarikh tu aku keje gak la tp aku amek halfday le sbb nk ambik mak n ayh bw ke hospital nak tunggu anak jantan tunggal dia tu....ok masa sampai kat wad tu nmpakla muka dia nebes giler...byk kali gak la dia ulang pg toilet....hikhikhik....klu ikut jadual operation mula 3.30 petang...dalam 1.30 tghari tu nurse dah masuk bilik mintak tukar baju dan standby untuk di bawa ke OT...adik aku tu sekali lg pg toilet...adoila berapa byk kali daaaa.....

tunggu punya tunggu 2.45petang 3 orang nurse masuk bilik n bw adik aku tu masuk bilik OT...aku, ayah n mak follow la sampai lif jerk sbb tak boleh ikut sampai depan bilik OT...selepas tu g mkn ....tik tok tik tok jam menunjukkan 5.40petang...masa tu mak dlm toilet ambik wudu'....nurse tadi naik n ambik katil adik aku...itu menandakan operation dah selesai....

alhamdulillah adik aku selamat jalani pembedahan tu...kat bwh ni aku share la ngan korang gmbr2 dia masa sebelum dan selepas operation erk...[wlupun sebenarnya dia tak suka org amek gmbr dia sbb dia perasan hensem...kahkahkah....] sekarang ni dia ada kat umah MC 2 minggu.....



ha gambar ni masa aku sampai....muka pucat nebes gila dia masa nih

ni tanda yang doktor buat untuk tebuk lutut dia...ish seriau...


ni sejurus masuk wad balik lepas operation...tgh mamai lg masa ni


tadaaaaaaa...ni dia  lepas operate...


dia bukan perasan pon amek gmbr dia ni masih ada bius lagi...

ok korang setakat ni dulu yerk...daaaaaa









No comments:

Post a Comment