:: TETAMU KESAYANGAN ::

Sunday 31 July 2011

:: 6th CONVO IIC AT UIA ::

Assalamualaikum....haishh time takde idea tu tak tau nak taip ape...tapi bila ada idea tu melampau2 lak entry nyer erk...hehehe hope korang tak boring lah erk....

30 JULAI 2011 jam 2.00petang adik perempuan aku a.k.a adik aku yang bongsu la telah berjaya menamatkan pengajiannya....so hari itu adalah hari besar buat dia n juga buat mak ayah aku.....cambiasa dalam dewan mak n ayah sj boleh masuk so aku dudukla kat luar....tp agaknya dah nama rezeki kan sdg aku melayan pocket tv aku tu tetiba aku dengar announcement yang mana dibuka kepada 50 orang yang tak ada tiket untuk masuk ke dewan menyaksikan majlis konvo tu ape lg aku pun cepat2 beratur....alhamdulillah dpt gak masuk walaupun xduduk sama ngan mak n ayah....

kiranya sempatlah aku snap gambar adik aku masa terima diploma dia....abis majlis cambiasala bergambar la kitorang ni....so adik org harap ko lebih berjaya pasni k.....daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment